Blar i NTNU i Gjøvik på emneord "praksisundervisning"
Viser treff 1-5 av 5
-
Forståelse og ferdigheter innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltet: granskning av fagprosedyrer
(Høgskolen i Gjøviks rapportserie;4/2012, Research report, 2012)Utdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte kunnskapsdepartementet prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter ... -
Læresituasjoner i pleie- og omsorgstjenesten i kommunen: Studentevaluering
(Høgskolen i Gjøviks rapportserie, Research report, 2006)Denne rapporten er basert på studentevalueringer fra Prosjekt ”Læresituasjoner i pleie og omsorgstjenesten i kommunen.” Dette var et delprosjekt under ”Geriatri fra 1 til 3” som hadde til hensikt å fokusere på geriatri ... -
Studenttett post med fokus på kunnskapsbasert praksis: Videreutvikling av modellen «Studenttett post»
(Høgskolen i Gjøviks rapportserie, Research report, 2010)Utdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte departementet prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter ... -
Styrking av praksisundervisning og konkretisering av læresituasjoner
(Høgskolen i Gjøviks rapportserie, Research report, 2008)Samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Gjøvik, seksjon sykepleie og Søndre Land kommune, hjemmesykepleien. Målet for prosjektet var å lage en veileder som tilfredsstiller kravene gitt i fagplan fra høgskolen i Gjøvik, ... -
Utvikling av veiledningsmodell for praksisstudier i sykehjem
(Høgskolen i Gjøviks rapportserie, Research report, 2008)Bachelorstudiet i sykepleie ved Høgskolen i Gjøvik omfatter 21 uker veiledet praksis i kommunehelsetjenesten, fordelt på første og tredje studieenhet. I tillegg tar enkelte kommuner i mot studenter i psykiatrisk praksis i ...