• Betre digital kundestøtte? La kundane hjelpe kvarandre! 

      Sivertstøl, Njål (Chapter, 2021)
      Dette kapittelet gjev ny innsikt i nettsamfunn for kundestøtte, der kundar kan stille spørsmål og få hjelp av andre kundar. Fordelane for selskapet er mange, som høgare lojalitet, reduserte kostnader, meir sal og fleire ...
    • Between Two Worlds - Identification of Perception Gap between Customer and Veterinarian 

      Brastad, Vicky-Lynn Spencer (Master thesis, 2022)
      Denne forskningen er den første utførte forskningen på persepsjonsgapet mellom kundenes forventninger og veterinærtjenester i Norge. Gjennom dybdeintervjuer med både kunder og praktiserende smådyrveterinærer i Norge, er ...
    • Financial Advice to Young Adults 

      Magnussen, Sofie Skodjevåg; Molnes, Sofie Godø (Master thesis, 2021)
      De siste årene har digitalisering hatt en massiv innvirkning på flere bransjer. Banker har også blitt påvirket av denne teknologiske endringen, ettersom dagens kunder blir mer digitalt avansert. For å forbli konkurransedyktig ...
    • Merkebevissthet og Merkekjennskap - Sentrale temaer for forbrukernes valgprosess 

      Wiik, Guro; Ellefsen, Thea Liavaag; Resnes, Kristian Tron Stafseth; Øvreseth, Malin Victoria Bomvoll (Bachelor thesis, 2021)
      Oppgavens hovedfokus ble valgt med bakgrunn i Sibelias egne bekymringer rundt deres synlighet i markedet og forbrukernes kjennskap til deres merke og merkevare. Temaer som merkebevissthet, merkeverdi og merkekjennskap står ...
    • Merkevaren TAFJORD - Merkebevissthet for neste generasjons forbrukere 

      Adolfsen, Ulrik; Nilsen, Marius (Bachelor thesis, 2022)
      I denne bacheloroppgaven ønsker vi å utforske problemstillingen “Hvordan kan TAFJORD skape merkebevissthet til unge i alderen 18-25?”. For å skape et fundament både teoretisk og metodisk har vi opprettet 4 forskningsspørsmål ...