• Digitale samhandlingsverktøy i medieproduksjoner 

      Thorstensen, Thea (Bachelor thesis, 2012)
      NORSK: Amandusprisen er en prisutdeling for unge filmskapere. TV-sendingen produseres av TV-fagstudenter på Høgskolen i Lillehammer (HiL). Til tross for det mangfoldet av digitale tjenester og verktøy for samhandling som ...
    • Forretningsmodell for youtubere 

      Kowalewska, Magdalena (Bachelor thesis, 2015)
      YouTube er i dag verdens største nettsted for opplastning, visning og deling av videoer. De som publiserer innhold på YouTube i dag, kalles youtubere. Innhold på YouTube gir mange muligheter for å tjene penger. Kombinasjon ...
    • Nettbasert markedsføring av XpoCulture 

      Hakkebo, Daniel Bakken; Orderløkken, Mia Kamilla; Premer, Kaja Loma Baker (Bachelor thesis, 2011)
      NORSK: Bacheloroppgaven er skrevet i forbindelse med et oppdrag fra XpoMedia AS. Målet for oppgaven var å lage en markedsplan som skal hjelpe XpoMedia AS til å selge produktet XpoCulture AS med internett som markedskanal. ...
    • Sosiale medier i bankbransjen 

      Elvevold, Tonje; Danielsen, Snorre; Comtet, Hans (Bachelor thesis, 2010)
      NORSK: Denne bacheloroppgaven er gitt av Vizeum, et mediebyrå i Oslo. Vizeum har flere kunder fra bankbransjen, og hadde et ønske om å undersøke hvordan de sosiale mediene kunne brukes i denne bransjen. Vi startet med ...
    • Sosiale medier. Sikkerhet og holdninger 

      Fredlund, Marit; Grønlie, Mari Bjørnstad; Hagen, Linda Harbosen (Bachelor thesis, 2011)
      NORSK: Sosiale medier har blitt en del av hverdagen til mange, og brukere deler mye informasjon om seg selv ved å være medlem. De siste årene har bruken av sosiale medier økt kraftig, og mediene har blitt en informasjonskilde ...