Show simple item record

dc.contributor.authorLysne, Sondre Hellandsjø
dc.date.accessioned2016-09-26T13:12:13Z
dc.date.available2016-09-26T13:12:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2410614
dc.description.abstractI denne teksta analyseres kamerabevegelse i ei rekke filmar, og ser på korleis kamerabevegelse påverkar historieforteljinga i film. Kamerabevegelse kan påverke den visuelle intenisteta i filmen, og at dette kan brukast som ein teknikk for presentere historien i filmen. Teksten ser også på korleis perspektivendring, som er eit resultat av kamerabevegelse, gjer bilda visuelt meir behagelege. Og at dette kan vere ein av årsaka til umotiverte kamerabevegelsar, som ikkje hjelper historia. ---Bokmål---- (mtp. søk) I denne teksten analyseres kamerabevegelse i en rekke filmer, og ser på hvordan påvirker historiefortellingen i film. Kamerabevegelse kan påvirke den visuelle intensiteten i filmen, og at dette kan brukes som en teknikk for å endre historien i filmen. Teksten ser også på hvordan perspektivendring, som er et resultat av kamerabevegelse, gjør bildene visuelt mer behagelig. Og at dette kan vere en av årsakene til umotiverte kamerabevegelser, som ikkje hjelper historia fremover.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherNTNU
dc.subjectvisuell intensitetnb_NO
dc.subjectperspektivendringnb_NO
dc.subjectmotivertnb_NO
dc.subjectkamerabevegelsenb_NO
dc.titleBecause it is a neat shot : kamerabevegelse som forteljarteknikk i filmnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000nb_NO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record