Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugland, Dan Eivind
dc.date.accessioned2016-07-06T06:58:08Z
dc.date.available2016-07-06T06:58:08Z
dc.date.issued2016-07-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2395720
dc.description.abstractDet gjøres en oppsummering av problemstilling og historikk knyttet til byggdrifterfaget. Noen begrensinger i forhold til tilgang på ressurser og intervjuobjekter foretas, metodevalg beskrives, og valg av kvantitativ vs kvalitativ metode begrunnes. Fremgangsmåte beskrives, og funn fra intervjuer oppsummeres og diskuteres. Det er vektlagt å belyse problemstillingen fra flere vinkler, spesielt på grunn av et noe begrenset datautvalg. På grunn av dette blir synet til fire bedrifter som tilbyr e-læring beskrevet, og brukt som grunnlag for en kartleggingsundersøkelse. Med dette som utgangspunkt utformes det noen anbefalinger og konklusjoner i forhold til utfordringer med e-læringsfaget, i hovedsak knyttet til uutnyttet innebygd fleksibilitet og spredt geografiske fordelingen blant kursdeltakerne.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.titleHvilke utfordringer opplever praksiskandidater når det gjelder fleksibilitet og samhandling ved å ta Byggdrifterfaget som et E-læringsfag? : En casestudie av Byggdrifterfaget ved Fagakademietnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumbervi, 66 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel