dc.contributor.author | Skar, Gustaf Bernhard Uno | |
dc.contributor.author | Aasen, Arne Johannes | |
dc.date.accessioned | 2016-05-11T07:15:27Z | |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T10:50:33Z | |
dc.date.available | 2016-05-11T07:15:27Z | |
dc.date.available | 2016-05-13T10:50:33Z | |
dc.date.issued | 2016-02 | |
dc.identifier.citation | Nordic Journal of Literacy Research 2016, 2 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2464-1596 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2389417 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelen undersøker ein elevtekst frå dei nasjonale utvalsprøvene i skriving som ei rekkje ekspertvurderarar har bedømt svært ulikt. Formålet med analysen er å avdekke vurderingsområde som kan vere krevjande å vurdere når oppgåver ikkje spesifiserar kva sjanger elevane skal skrive. Analysen viser at ein elevtekst kan lesast på ulike måtar, som anten sakprega eller litterær tekst. Valet av lesemåte verkar inn på kor vidt teksten møter kvalitetskriterium, altså om han blir vurdert som god eller ikkje. Relevansen av ein slik analyse ligg i at denne typen kunnskap har implikasjonar for utvikling av skriveoppgåver, vurderingskriterier og vurderingsrettleiingar. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | NOASP | nb_NO |
dc.relation.uri | http://dx.doi.org/10.17585/njlr.v2.199 | |
dc.rights | Navngivelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/ | * |
dc.title | Risikotrekk og skjulte kvalitetar i elevtekstar | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.date.updated | 2016-05-11T07:15:27Z | |
dc.source.volume | 2 | nb_NO |
dc.source.journal | Nordic Journal of Literacy Research | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1317857 | |
dc.description.localcode | ©2016 G.B. Skar and A.J. Aasen. This is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), allowing third parties to copy and redistribute the material in any medium or format and to remix, transform, and build upon the material for any purpose, even commercially, provided the original work is properly cited and states its license. | nb_NO |