La barn med nedsatt hørsel få muligheten til å medvirke og bli inkludert i barnehagen : en kvalitativ casestudie om tilrettelegging for et barn med nedsatt hørsel i barnehagen
dc.contributor.advisor | Pettersen, Marit | |
dc.contributor.advisor | Lyngseth, Else Johansen | |
dc.contributor.author | Rodal, Laila | |
dc.date.accessioned | 2016-04-29T11:03:12Z | |
dc.date.available | 2016-04-29T11:03:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2388040 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | La barn med nedsatt hørsel få muligheten til å medvirke og bli inkludert i barnehagen : en kvalitativ casestudie om tilrettelegging for et barn med nedsatt hørsel i barnehagen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |