Show simple item record

dc.contributor.advisorBjerklund, Monica
dc.contributor.authorToverød, Ida
dc.date.accessioned2016-03-29T12:39:44Z
dc.date.available2016-03-29T12:39:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2382861
dc.description.abstractDenne undersøkelsen omhandler arbeidet med å fremme sosial kompetanse hos de yngste barna i barnehagen. Undersøkelsen er en kvalitativ intervjustudie med to barnehagelærere som har lederansvar. Deltakerne jobber i hver sin kommunale barnehage i Midt-Norge. Begge deltakerne er utdannet barnehagelærere, men deres nåværende stillinger er ulike. Deltaker A er pedagogisk leder i barnehage A og deltaker B er fagleder i barnehage B. Begge deltakerne har administrativt arbeid, i tillegg til at de jobber på hver sin småbarnsavdeling. Sosial kompetanse er og har lenge vært satsnings om råde for begge barnehagene, noe som har ført til at arbeid med sosial kompetanse er noe begge deltakerne har lang erfaring med.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.title"Jeg blir meg i samspill med deg" : en kvalitativ studie om å fremme sosial kompetanse hos de yngste barna i barnehagennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record