dc.contributor.advisor | Ytterdal, Trond | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Hardeng, Erik | |
dc.contributor.author | Aarflot, Øystein Andreas | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:45:18Z | |
dc.date.accessioned | 2015-12-22T11:43:31Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:45:18Z | |
dc.date.available | 2015-12-22T11:43:31Z | |
dc.date.created | 2010-09-11 | nb_NO |
dc.date.issued | 2009 | nb_NO |
dc.identifier | 350765 | nb_NO |
dc.identifier | ntnudaim:3520 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2369809 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten begynner med å presentere de ulike batteritypene som har vært og er aktuelle å benytte i elbiler. Videre er de ulike kildene til feil vurdert. Måleparametere og vanlige metoder for å korrigere avvik og sikre battericellene er presentert. Arbeidet med testing av krets fra Linear Technology, samt målinger gjort på celler for å avdekke eventuelle feilkilder, avsluttes med forslag til et system som skal sikre batterienes egenskaper gjennom hele batteriets levetid. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Institutt for elektronikk og telekommunikasjon | nb_NO |
dc.subject | ntnudaim | no_NO |
dc.subject | SIE6 elektronikk | |
dc.subject | Krets- og systemkonstruksjon | |
dc.title | Batteriovervåking | nb_NO |
dc.title.alternative | Battery monitoring | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 45 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for elektronikk og telekommunikasjon | nb_NO |