Barn og foreldre som sosiale aktører i møte med hjelpetjenester
dc.contributor.author | Sandbæk, Mona | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T11:18:07Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T11:18:07Z | |
dc.date.created | 2002-11-29 | nb_NO |
dc.date.issued | 2002 | nb_NO |
dc.identifier | 125340 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 82-471-5114-6 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/228958 | |
dc.description.abstract | Avhandlingens overordnede problemstillinger er Hva kan vi lære av å studere kompetanse, hverdagsliv og positive livshendelser hos barn som er brukere av velferdstjenester? På hvilken måte kan barna og foreldrenes erfaringer med hjelpetjenestene bidra til ny forståelse av denne kontakten? | nb_NO |
dc.language | nob | nb_NO |
dc.publisher | Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse | nb_NO |
dc.subject | Social service | en_GB |
dc.subject | Social welfare | en_GB |
dc.subject | SOCIAL SCIENCES: Social sciences: Social work | en_GB |
dc.title | Barn og foreldre som sosiale aktører i møte med hjelpetjenester | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 315 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse | nb_NO |
dc.description.degree | dr.polit. | nb_NO |
dc.description.degree | dr.polit. | en_GB |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for sosialt arbeid [1205]