dc.contributor.author | Kvangarsnes, Marit | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T11:18:30Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T11:18:30Z | |
dc.date.created | 2005-03-15 | nb_NO |
dc.date.issued | 2005 | nb_NO |
dc.identifier | 122617 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 82-471-7025-6 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/228384 | |
dc.description.abstract | Temaet for denne avhandlinga er det nasjonale rammeplanarbeidet for sjukepleiarutdanninga på 1990-talet som førte fram til at utdanninga fekk ein ny rammeplan i januar 2000. Læreplanteori, profesjonsteori og kritisk diskurs/tekstanalyse vil bli nytta som inngangar for å analysere det nasjonale rammeplanarbeidet (jf. kap. 3). | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2005:76 | nb_NO |
dc.title | Sjukepleiarutdanning i endring : nasjonalt rammeplanarbeid 1992-2004 med fokus på styring,profesjonar, diskursar og tekst | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 297 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.description.degree | dr.polit. | nb_NO |
dc.description.degree | dr.polit. | en_GB |