• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolens Janus-ansikt : utskilling eller utvikling i ulike læringsmiljø

Wiese, Veslemøy
Doctoral thesis
Åpne
PhD (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/228288
Utgivelsesdato
2006
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring [1863]
Sammendrag
Målet med arbeidet har først og fremst vært å vise frem dilemma jeg som sosiallærer møtte i skolen. Funksjonen er uttrykk for skolens omsorgsansvar. Den stiller skolens og statens etiske krav til forvaltning av menneskelige verdier under lupen. Jeg har opplevd det sosialpedagogiske arbeidet som viktig og nødvendig, men mandatet som uklart og lavt prioritert - som en ”0-linje” i helse- og sosialsystemet.
Utgiver
Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse
Serie
Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2006:5

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit