Blar i Institutt for pedagogikk og livslang læring på emneord "bevisstgjøring"
Viser treff 1-2 av 2
-
De kan ikke bare sitte på passasjersida og la det suse og gå... De må ta rattet: En kvalitativ studie om hvordan veiledere i ForVei opplever at de bidrar til å øke studenters reelle handlingsrom
(Master thesis, 2013)Denne oppgaven undersøker veilederes opplevelse av empowerment. Problemstillingen oppgaven tar utgangspunkt i er; Hvordan erfarer veileder at hans/hennes bidrag hjelper veisøker å utvide sitt reelle handlingsrom? Jeg ... -
Den som har begge beina på jorda, står stille: En fenomenologisk studie av hvordan ansatte opplever at bruk av praksisfortellinger øker bevisstheten på egen og andres atferd
(Master thesis, 2014)Formålet med denne masteroppgaven var å se på hvordan de ansatte opplever at det å bruke praksisfortellinger i refleksjonsgrupper påvirker deres bevissthet rundt egen og andres atferd i forhold til det pedagogiske grunnsynet. ...