Blar i Institutt for pedagogikk og livslang læring på emneord "anerkjennelse"
Viser treff 1-3 av 3
-
Hvordan fremme gode lærer-elev-relasjoner? : en kvalitativ intervjustudie av oppfatningen hos fire gutter på femte klassetrinn, med et ekstra fokus på det gode møtet
(Master thesis, 2015)Denne masteroppgaven retter oppmerksomheten mot lærer–elev-relasjonen. Formålet med studien vår er å løfte fram fire gutter sin oppfatning av hvordan gode lærer–elev-relasjoner utvikles, og vi har derfor valgt en kvalitativ ... -
Medvandrer i nytt og vanskelig landskap - En kvalitativ studie med fokus på betydningen av anerkjennelse i rådgiverens møte med mennesker i eksistensiell krise
(Master thesis, 2014)Utgangspunktet for denne studien har vært betydningen av anerkjennelse i møte med eksistensiell krise. Fire informanter, med variert bakgrunn og erfaring, og som alle møter mennesker i eksistensielle kriser gjennom samtaler, ... -
Veien til ekte ledelse
(Master thesis, 2013)Ved å se på vårt samfunns høye forventninger og fokuset omkring ledelse, spesielt den personlige driven av ledelse, og alle kurs og foredrag som man forventer at alle ledere skal ta plass i. Vil jeg med denne undersøkelsen ...