Browsing Institutt for pedagogikk og livslang læring by Issue Date
Now showing items 21-40 of 2590
-
Spunk - A love story: Teacher community not
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2007:11, Doctoral thesis, 2007) -
Seeing the kids – Seeing the Student Teachers; Dealing with Two Arenas the Whole Way
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2007:20, Doctoral thesis, 2007) -
Helklassesamtaler omlivs spørsmål: En kvalitativ studie i KRL-faget på småskoletrinnet
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2008:231, Doctoral thesis, 2008) -
Mimesis, didaktikkog digitale læremidler
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2008:211, Doctoral thesis, 2008) -
The educational relational construct of a dialogue in writings of representatives of the Norwegian Dialogue Pedagogy
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2008:116, Doctoral thesis, 2008) -
Etiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer: En etnografis studie i lys av John Deweys flosofi
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181, Doctoral thesis, 2008) -
Kulturarena med mulighet for dialog?: Grotta – en fritidsklubb for mennesker med utviklingshemming. "Målet e vel at vi ska ha det arti, trur æ"
(Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2008:14, Doctoral thesis, 2008)Sammendrag Mange mennesker med utviklingshemming trenger hjelp for å tilrettelegge hverdagslivet. For noen gjelder dette gjennom hele livet og i alle deler av livet, slik at hjelpen også griper inn i det som defineres som ... -
En kvalitativ studie av fire par sine opplevelser og erfaringer med å delta på samlivskurs
(Master thesis, 2009) -
Selvskading i skolen: hvordan møte og skape en god hjelperelasjon til ungdom som selvskader
(Master thesis, 2009)