Lærebøker i matematikk og læreres bruk av dem : en analyse av karakteristiske trekk ved de mest brukte lærebøkene på ungdomstrinnet og hvordan de blir brukt av tre lærere til palnlegging og gjennomføring av undervisning
dc.contributor.author | Resvoll, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2014-08-14T12:33:01Z | |
dc.date.available | 2014-08-14T12:33:01Z | |
dc.date.issued | 2014-08-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/217278 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Lærebøker i matematikk og læreres bruk av dem : en analyse av karakteristiske trekk ved de mest brukte lærebøkene på ungdomstrinnet og hvordan de blir brukt av tre lærere til palnlegging og gjennomføring av undervisning | nb_NO |
dc.title.alternative | Mathematics textbooks and their use by teachers | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 133 s. : ill. | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3400]