Show simple item record

dc.contributor.authorIvarjord, Catrine
dc.contributor.authorBergersen, Heidi
dc.date.accessioned2014-08-05T10:05:10Z
dc.date.available2014-08-05T10:05:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216700
dc.description.abstractNORSK: Denne rapporten bygger på dagens samfunnsproblem hvor unge og studenter er for lite opptatte av hva som skjer i det lokale og regionale nyhetsbildet. Oppgaven i det moderne samfunnet blir å fange de unges oppmerksomhet gjennom andre medier enn papiravisen. Ved denne oppgaven kommer vi med forslag til hvordan nettsiden til lokalavisen Oppland Arbeiderblad kan bli bedre tilpasset studenter i studiebyen Gjøvik. Selv om vi kun har sett på denne spesifikke lokalavisen, vil innholdet også være relevant for andre lokalaviser i Norge. Rapportens innhold resulterer i prototyper for en ny kategori hvor studentene står i fokus.nb_NO
dc.description.abstractENGLISH: This report is based on the current social problem where young students are too little concerned with what is happening in the local and regional news. The task of modern society is to capture young people’s attention through digital media. In this report, we will propose how the website of the local newspaper Oppland Arbeiderblad may be better suited for students in the academic town of Gjøvik. Although we only have focused on this specific local newspaper, the content will also be relevant for other local newspapers in Norway. The content of this report results in prototypes for a new category where the students are in focus.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310nb_NO
dc.subjectlokalavis, markedsføring, digitale mediernb_NO
dc.titleOppland Arbeiderblad for ungenb_NO
dc.title.alternativeOppland Arbeiderblad for young customersnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber161nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record