Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFottland, Helg
dc.contributor.authorMatre, Synnøve
dc.contributor.authorWeidemann, Nina
dc.contributor.authorBjørkeng, Peer Harry
dc.date.accessioned2008-10-30T11:07:10Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.isbn978-82-7877-176-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148843
dc.format.extent1303814 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherHøgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for lærerutdanning og tegnspråken
dc.relation.ispartofseriesHiST ALT rapporten
dc.relation.ispartofseriesnr 4en
dc.subjectikt edb høyere utdanning lærerutdanning fagdidaktikken
dc.titleIKT som profesjonsutviklingsmedium i lærerutdanningen : student- og lærersamarbeid ved hjelp av e-post og gruppevareen
dc.typeResearch reporten
dc.source.pagenumber161 s.en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel