dc.contributor.author | Kleiven, Ingrid Fonstad | |
dc.contributor.author | Jøndal, Sigrun | |
dc.contributor.author | Snilsberg, Liv Marit | |
dc.date.accessioned | 2010-02-04T10:11:00Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1890‐520X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144266 | |
dc.description.abstract | Utdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte departementet prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter mellom praksisarenaene og sykepleierutdanningen. Prosjektet fikk midler fra disse og er et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Gjøvik, seksjon for sykepleie og Sykehuset Innlandet, Lillehammer, ortopedisk avdeling. Hensikten var å innføre Alternativ praksismodell i avdelingen. Parallelt har prosjektet hatt fokus på integrering av modellen Kunnskapsbasert praksis i studentenes praksisstudier. Prosjektgruppen har bestått av: Ingrid Fonstad Kleiven og Sigrun Jøndal, Seksjon for sykepleie, Høgskolen i Gjøvikog Liv Marit Snilsberg, Sykehuset Innlandet HF, ortopedisk avdeling, Lillehammer. Veileder: 1. Amanuensis Geir Berg Høgskolen i Gjøvik | en |
dc.format.extent | 975796 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Gjøviks rapportserie | en |
dc.relation.ispartofseries | 2010:1 | en |
dc.subject | sykepleierutdanning | en |
dc.subject | praksisundervisning | en |
dc.title | Studenttett post med fokus på kunnskapsbasert praksis: Videreutvikling av modellen «Studenttett post» | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en |
dc.subject.nsi | VDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808 | en |