Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKleiven, Ingrid Fonstad
dc.contributor.authorJøndal, Sigrun
dc.contributor.authorSnilsberg, Liv Marit
dc.date.accessioned2010-02-04T10:11:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1890‐520X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144266
dc.description.abstractUtdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte departementet prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter mellom praksisarenaene og sykepleierutdanningen. Prosjektet fikk midler fra disse og er et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Gjøvik, seksjon for sykepleie og Sykehuset Innlandet, Lillehammer, ortopedisk avdeling. Hensikten var å innføre Alternativ praksismodell i avdelingen. Parallelt har prosjektet hatt fokus på integrering av modellen Kunnskapsbasert praksis i studentenes praksisstudier. Prosjektgruppen har bestått av: Ingrid Fonstad Kleiven og Sigrun Jøndal, Seksjon for sykepleie, Høgskolen i Gjøvikog Liv Marit Snilsberg, Sykehuset Innlandet HF, ortopedisk avdeling, Lillehammer. Veileder: 1. Amanuensis Geir Berg Høgskolen i Gjøviken
dc.format.extent975796 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Gjøviks rapportserieen
dc.relation.ispartofseries2010:1en
dc.subjectsykepleierutdanningen
dc.subjectpraksisundervisningen
dc.titleStudenttett post med fokus på kunnskapsbasert praksis: Videreutvikling av modellen «Studenttett post»en
dc.typeResearch reporten
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel