dc.contributor.author | Berg, Geir V. | |
dc.contributor.author | Hedelin, Birgitta | |
dc.contributor.author | Johansson, Inger S. | |
dc.contributor.author | Wangensteen, Sigrid | |
dc.contributor.author | Østlie, Ingrid Landgraff | |
dc.date.accessioned | 2009-12-15T09:18:35Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1890‐520X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144222 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten presenteres arbeidet med et utviklingsprosjekt i bachelor- utdanningen i sykepleie ved Høgskolen i Gjøvik, der målsettingen var å videreutvikle forskningens tilknytning til undervisningen.
Hensikten med rapporten er å gi en tilstandsbeskrivelse av det arbeidet som har pågått fra 2005 frem til dags dato og som kan anvendes som et underlag for en videreutvikling av forskningsbasert undervisning i bachelorutdanningen. | en |
dc.format.extent | 179731 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Gjøviks rapportserie | en |
dc.relation.ispartofseries | 2009:9 | en |
dc.title | Forskningsbasert undervisning i bachelorutdanningen i sykepleie | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | sykepleierutdanning | en |
dc.subject.nsi | forskningsbasert undervisning | en |
dc.subject.nsi | VDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808 | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en |