Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerg, Geir V.
dc.contributor.authorHedelin, Birgitta
dc.contributor.authorJohansson, Inger S.
dc.contributor.authorWangensteen, Sigrid
dc.contributor.authorØstlie, Ingrid Landgraff
dc.date.accessioned2009-12-15T09:18:35Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1890‐520X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144222
dc.description.abstractI denne rapporten presenteres arbeidet med et utviklingsprosjekt i bachelor- utdanningen i sykepleie ved Høgskolen i Gjøvik, der målsettingen var å videreutvikle forskningens tilknytning til undervisningen. Hensikten med rapporten er å gi en tilstandsbeskrivelse av det arbeidet som har pågått fra 2005 frem til dags dato og som kan anvendes som et underlag for en videreutvikling av forskningsbasert undervisning i bachelorutdanningen.en
dc.format.extent179731 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Gjøviks rapportserieen
dc.relation.ispartofseries2009:9en
dc.titleForskningsbasert undervisning i bachelorutdanningen i sykepleieen
dc.typeResearch reporten
dc.subject.nsisykepleierutdanningen
dc.subject.nsiforskningsbasert undervisningen
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808en
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel