Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPettersen, Linn Amalie T.
dc.date.accessioned2013-06-27T07:18:39Z
dc.date.available2013-06-27T07:18:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143214
dc.description.abstractNORSK: Det kan være krevende å etablere et grunnlag for samarbeid mellom skole og eksterne fordi aktørene ikke bestandig kjenner hverandre i form av behov, muligheter og utfordringer, og på grunn av eksterne rammebetingelser. Denne rapporten tar sikte på å finne en løsning på hvordan Høgskolen i Gjøvik kan lage læringssituasjoner som involverer eksterne aktører uten at dette skaper praktiske, konkurransemessige eller andre problemstillinger som er betydelige for skolen, nærmiljøet eller studentene. Undersøkelser i form av litteraturstudier og intervjuer er gjort for å kunne utarbeide et sett med forslag til tiltak som skolen anbefales å vurdereno_NO
dc.description.abstractENGLISH: Creating a basis for collaboration between a school and external parties can be challenging since the participants doesn’t always know each other's needs, possibilities and challenges, in addition to external terms and conditions. This report aims to find a solution to how Gjøvik University College can create learning situations that involve external participants without creating practical, competitive or other problems that are significant for the school, community or students. Inquiry in the form of literature reviews and interviews has been done to propose a set of measures that the school is recommended to consider.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectlæringssituasjonno_NO
dc.subjectmediesamarbeidno_NO
dc.subjectmedieutdanningno_NO
dc.titlePraktisk medieutdanning: muligheter og utfordringer i samarbeid mellom student, høgskole og eksterne parterno_NO
dc.title.alternativePractical media education: possibilities and challenges in collaborations between students, university college and external participantsno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310no_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282no_NO
dc.source.pagenumber156no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel