Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMoland, Mathias Johnsen
dc.date.accessioned2013-06-28T06:57:27Z
dc.date.available2013-06-28T06:57:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143154
dc.description.abstractNORSK: Avisbransjens største utfordring i dag er hvordan de skal nå ut til de unge leserne. Den digitale utviklingen bransjen har vært igjennom de to siste tiårene har også endret publikums medievaner. Færre leser nyheter i papiravisene, mens stadig flere bruker nett og smarttelefon for å oppdatere seg på nyheter. I denne oppgaven ser jeg på muligheten for styrke lokalavisenes posisjon blant unge lesere ved å utvikle en stoffkategori rettet mot unge studenter ved universitet og høgskoler i lokalavisenes digitale plattformer.no_NO
dc.description.abstractENGLISH: The newspaper industry's biggest challenge today is how to reach out to young readers. The industry has in the last two decades been through a digital development that has changed the media habits of the audience. Reading news in the printed newspapers is declining, while news accessed on the Internet and smart phones continue to increase. In this thesis, I explore the possibility of enhancing local newspapers’ position among young readers by developing a content category aimed at young students at universities and colleges in the local newspapers' digital platforms.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectmarkedsføringno_NO
dc.subjectmerkevarebyggingno_NO
dc.subjectlokalavisno_NO
dc.subjectkonseptutviklingno_NO
dc.title”Student”: konsept for ny stoffkategorino_NO
dc.title.alternative”Student”: consept for new content categoryno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310no_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213no_NO
dc.source.pagenumber67no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel