Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStensrud, Lisa Berg
dc.contributor.authorJahren, Marianne
dc.contributor.authorHagen, Else-Marie K.
dc.date.accessioned2013-06-27T08:03:51Z
dc.date.available2013-06-27T08:03:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143150
dc.description.abstractNORSK: Solbakken folkehøgskole har mye fokus på det faglige innholdet og den daglige driften av skolen. På grunn av det, er det liten tid til planlegging og tilrettelegging av markedsføringen. Hovedutfordringen til Solbakken folkehøgskole er derfor at skolen ikke får kommunisert sitt unike budskap godt nok ut til målgruppen. Ved hjelp av markedsundersøkelser rettet mot nåværende og potensielle elever, analyser av Solbakken folkehøgskole og folkehøgskolebransjen, svarer rapporten på hvordan Solbakken folkehøgskole skal kommunisere budskapet bedre. Oppgaven ender i en tiltaksplan som kan hjelpe Solbakken folkehøgskole med å tilrettelegge markedsføringen.no_NO
dc.description.abstractENGLISH: Solbakken Folk High School’s major focuses are the academic content and daily operation, and consequently they have little time for planning and organizing the marketing of the school. The main challenge for Solbakken Folk High School is that they are unable to communicate its unique message to their target groups. Having used market research aimed at current and prospective students, analysis of Solbakken Folk High School and the Folk High School market, this report responds on how Solbakken Folk High School can improve their communication. The report concludes with an action plan that can help Solbakken Folk High School to organize their marketing.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectmarkedsføringno_NO
dc.subjectkommunikasjonsplanno_NO
dc.subjectfolkehøgskoleno_NO
dc.subjectmarkedsundersøkelseno_NO
dc.titleMarkedsføring for Solbakken folkehøgskoleno_NO
dc.title.alternativeMarketing for Solbakken Folk High Schoolno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213no_NO
dc.source.pagenumber169no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel