Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorIngand, Anette Foss
dc.contributor.authorHau, Stefan
dc.date.accessioned2010-06-14T09:20:04Z
dc.date.available2010-06-14T09:20:04Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143127
dc.description.abstractNORSK: Oppgaven er gjennomført etter oppdrag fra Sandbeck AS. Selskapet åpnet 18. mars 2010 nytt kontor på Hamar og ønsket derfor å utføre en markedsundersøkelse i deres nye marked. Rapporten gir et innblikk av hvordan Sandbeck blir ansett i markedet de penetrerer. Markedsundersøkelsen er hovedsakelig utført i form av dybdeintervju og spørreskjemaer i lokale bedrifter og organisasjoner i Hamarregionen. Målet med rapporten er å kunne veilede Sandbeck til å tilrettelegge seg i forhold til deres potensielle kunder, ved dette å vise til anbefalninger basert på resultater for å bekrefte hvilke krav kundene vektlegger ved valg av tjenestebyrå. På denne måten vil Sandbeck kunne profileres på en effektiv måte.en_US
dc.description.abstractENGELSK: This project is assigned by Sandbeck. The company opened a new office in Hamar 18th March 2010 and for that reason wish to do a market research in their new market. The report will tell how Sandbeck is considered in the market they are penetrating. The results for this market research are obtained through personal interviews and questionnaires at local companies and organizations in the Hamar region. The main goal with the report is to guide Sandbeck to adapt to their potential customers. The recommendations are based upon the results to confirm which criteria the customers see as important when committing to a new a advertising firm. By implementing the recommendations, Sandbeck may strengthen their market profile.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectmediemanagementen_US
dc.subjectmarkedsundersøkelseen_US
dc.subjectSandbeck ASen_US
dc.titleEn markedsundersøkelse for Sandbeck - Med blikk for hele Innlandeten_US
dc.title.alternativeA market research for Sandbecken_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.source.pagenumber165 (med vedlegg)en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel