• Brukerinteraksjon med AI-baserte konversasjonsagenter i offentlig sektor 

      Thorstensen, Martin; Ulvund, Nils Joakim (Master thesis, 2022)
      Offentlige tjenestetilbud er i økende grad levert gjennom digitale agenter basert på kunstig intelligens, med chatboten som eksempel i front. Parallelt med inntoget av chatboter og deres forventninger i både privat og ...
    • Brukerinteraksjon med AI-baserte konversasjonsagenter i offentlig sektor 

      Thorstensen, Martin; Ulvund, Nils Joakim (Master thesis, 2022)
      Offentlige tjenestetilbud er i økende grad levert gjennom digitale agenter basert på kunstig intelligens, med chatboten som eksempel i front. Parallelt med inntoget av chatboter og deres forventninger i både privat og ...
    • Digitalisering av kundeservice og chatbot - Kundens tilfredshet 

      Skrunes, Torbjørn; Solheim, Stian Lee; Thorstensen, Martin (Bachelor thesis, 2020)
      Formålet med bacheloroppgaven er å utforske hvordan virksomheter digitaliserer og benytter seg av digitale funksjoner. Vi ser nærmere på digitalisert kundeservice, og undersøker hvordan kunder opplever den digitale ...