• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på forfatter 
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i NTNU Open på forfatter "Loutfi, Ahmad Amine"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-5 av 5

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Blockchain and Incumbent Manufacturing Value Chains Applicability and Adoption Use case: Ekornes, Norway 

      Loutfi, Ahmad Amine (Master thesis, 2018)
      Technology innovations are one of the most fundamental forces shaping today’s increasingly digitized economy. This study focuses on blockchain, as an instance of radically disruptive innovations, and its impact on incumbent ...
    • Factors Influencing Behavioural Intention Towards Usage Likelihood of Fintech Services Among Bank Users: Evidence from Norway 

      Ahsan, A B M (Master thesis, 2020)
      Finansnæringen har gjennomgått en bemerkelsesverdig transformasjon de siste årene. Etter hvert som moderne teknologi forbedrer seg, bruker finansnæringen denne nye teknologien til å spre tjenestene. Fintech ble dannet på ...
    • The Readiness of the Norwegian Maritime Industry for Implementation of Marketing Automation 

      Måseidvåg, Marcus Vestnes; Brungot, Katherine Lindsay (Master thesis, 2021)
      New technology has driven marketing into becoming entirely digital, and companies must therefore implement new digital marketing tools to stay in the game. One new digital marketing tool that has received a lot of attention ...
    • The Readiness of the Norwegian Maritime Industry for Implementation of Marketing Automation: A multiple case study of four international maritime equipment suppliers in Møre & Romsdal 

      Brungot, Katherine Lindsay; Måseidvåg, Marcus Vestnes (Master thesis, 2021)
      Gjennom ny teknologi har markedsføring endret seg til å bli heldigital, og selskaper må innføre nye digitale markedsføringsverktøy for å være konkurransedyktige. Et digitalt markedsførings verktøy som i det siste har mottatt ...
    • Towards an understanding of factors affecting mobile wallet adoption: Evidence from Norway 

      Røvde, Øistein Strøm; Viddal, Iver Høegh Krohn (Master thesis, 2020)
      Smarttelefoner har endret måten vi kommuniserer med hverandre på, og vil i fremtiden endre måten vi betaler for varer og tjenester både online og i butikk. Mobile lommebøker er drivkraften bak den endrede betalingsadferden, ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit