• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på forfatter 
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i NTNU Open på forfatter "Guldal, Tale Margrethe"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-7 av 7

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Choosing and using texts in English A study of continuity and change in EFL teachers’ reasoning about their text practices 

      Bakken, Anja Synnøve (Doctoral theses at NTNU;2018:153, Doctoral thesis, 2018)
      Sammendrag: Læreres refleksjoner omkring tekstpraksiser i engelskundervisningen Hvilke tekster skal engelskelever lese? Hva er formålet med tekster i engelskundervisningen? Læreplanen fastslår at norske elever skal ...
    • The influence of improvisation activities on speaking confidence of EFL student teachers 

      Zondag, Anke; Larsen, Annelise Brox; Guldal, Tale Margrethe; van den Tillaar, Roland (Peer reviewed; Journal article, 2020)
      The purpose of the present study was to explore the application of improvisation activities in English teacher education, specifically to investigate their influence on the student teachers’ confidence when speaking English ...
    • Let us talk about it - A qualitative study of deployed strategies and teacher cognition pertaining to conversation in the ESL classroom 

      Andersen, Hilde Mentzoni (Master thesis, 2017)
      This master’s thesis explores the use of strategies and teacher cognition pertaining to conversation, or oral interaction, in the English as a second language (ESL) classroom. The setting is an upper secondary school in ...
    • Skriveutvikling på mellomtrinnet: En undersøkelse av sammenhengsmekanismer i elevtekster og hvilke didaktiske forhold som bidrar til utvikling av sammenheng i tekst 

      Hundal, Anne Kathrine (Doctoral theses at NTNU;2017:167, Doctoral thesis, 2017)
      Sammendrag av avhandlingen Hvordan lærer elever på mellomtrinnet å skrive sammenhengende tekster? Dette spørsmålet er utgangspunktet for prosjektet «Skriveutvikling på mellomtrinnet. En undersøkelse av sammenhengsmekanismer ...
    • Three children, two languages: the role of code selection in organizing conversation 

      Guldal, Tale Margrethe (Doctoral thesis, 1997)
    • Written Feedback in English - Teachers' Practices and Cognition 

      Budimlic, Damir (Master thesis, 2012)
      This study deals with written feedback on pupils’ written texts and teachers’ assessment practices and cognition. Providing effective, written feedback is a complex process that requires knowledge of the competency goal ...
    • Written Feedback in English: Teachers' Practices and Cognition 

      Budimlic, Damir (Master thesis, 2012)
      This study deals with written feedback on pupils’ written texts and teachers’ assessment practices and cognition. Providing effective, written feedback is a complex process that requires knowledge of the competency goal ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit