• Digital inkludering i Gjøvik kommune 

      Berger, Anemone Roland; Stenersen, Anne Kine Støa; Stousland, Selma Ehrnst (Bachelor thesis, 2022)
      Prosjektet markerer en avslutning av bachelorstudiet i interaksjonsdesign ved NTNU i Gjøvik. Dette prosjektet tar for seg digitalt utenforskap med et spesielt fokus på hvordan innvandrerkvinner med ikke-vestlig bakgrunn ...
    • Group Discussion in a Blended Environment in Engineering Education 

      Mishra, Deepti; Dalveren, Gonca Gokce Menekse; Volden, Frode; Allen, Carly Grace (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      Group work is a necessary element of engineering education and group members need information about one another, group process, shared attention and mutual understanding during group discussions. There are several important ...
    • Kommunikasjonsplattform for Ung i Valdres – Design og konseptutvikling 

      Eide, Cecilie Marie; Solbakken, Elise Robøle (Bachelor thesis, 2021)
      Ung i Valdres er en organisasjon som tilbyr aktivitetstilbud i bredt spekter for ungdom i Valdres. Informasjonen om aktivitetstilbudene deres er i dag fordelt på to ulike sosiale medieplattformer, som gjør det vanskelig ...
    • The Relationship Between Usability and Biometric Authentication in Mobile Phones 

      Allen, Carly Grace; Komandur, Sashidharan (Peer reviewed; Journal article, 2019)
      It is estimated that over 1 billion people are active mobile phone users in 2018. When using a mobile phone, there are a variety of ways to authenticate and “secure” the device, and biometric authentication is becoming an ...
    • The Usability of Biometric Authentication in Mobile Phones 

      Allen, Carly Grace (Master thesis, 2019)
      Det er ofte en oppfattet trade-off mellom sikkerhet og brukervennlighet. Med en øke i avhengighet på teknologi, det kommer til å bli viktig og ha begge. Noe av grunnene for oppfattet trade-off mellom begge er at sikkerhet ...