Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Design thinking and shared ignorance as a framework for student-faculty partnerships
Bolstad, Torstein
;
Strømberg, Anders
;
Amberg, Sven
;
Bjørnevik, Ida
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
5614_IJSAP_8124.pdf (660.2Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3140481
Utgivelsesdato
2024
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for elektroniske systemer
[2348]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38679]
Originalversjon
International Journal for Students as Partners (IJSaP). 2024, 8 (1), 190-199.
10.15173/ijsap.v8i1.5614
Utgiver
McMaster University Library Press
Tidsskrift
International Journal for Students as Partners (IJSaP)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk