Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Kulturskole–grunnskole- samarbeid som diskursivt felt: En undersøkelse av skoleslagenes plandokumenter med fokus på musikk
Bandlien, Bjørn-Terje
Chapter
Published version
Åpne
Chapter%2B10_%2BExplorative%2BPerspectives.pdf (584.1Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3122246
Utgivelsesdato
2023
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for lærerutdanning
[3403]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[37221]
Originalversjon
10.23865/noasp.200.ch10
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk