Show simple item record

dc.contributor.advisorIsaksen, Lasse
dc.contributor.authorLarssen, Frida Hegge
dc.date.accessioned2023-10-12T17:22:12Z
dc.date.available2023-10-12T17:22:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifierno.ntnu:inspera:56775632:21816514
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096253
dc.description.abstractDenne oppgaven handler om hvilke faktorer som kan påvirke samarbeidet mellom barnevernet og barnehager i Norge. Det stilles spørsmål til hva som gjør at fagarbeidere som har utdannelse innen relasjonsarbeid, ikke klarer å få til gjennomgående, gode samarbeid. Eller handler denne svikten om systemet og kommunene som ikke tar ansvaret sitt? Barn sviktes fordi samarbeid i landet ikke fungerer. Oppgaven tar for seg mistillit til barnevernet og drøfter hvordan informasjon, kunnskap, kommunikasjon og relasjon kan være faktorer som påvirker samarbeidet etatene imellom.
dc.description.abstractThis assignment is about the factors that may influence the cooperation between the child welfare service and daycare centers in Norway. Questions are being asked as to why professional workers who have an education in communication are unable to achieve thorough, good cooperation. Or is this failure about the system and the municipalities that do not take their responsibility. Children are being let down because cooperation in the country does not work. The task deals with distrust of the child welfare service and discusses how information, knowledge, communication and relationship can be factors that influence the collaboration between the agencies.
dc.language
dc.publisherNTNU
dc.titleDet komplekse samarbeidet mellom barnevernstjenesten og barnehagen
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record