Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBruun, Ellen Foyn
dc.contributor.authorSteigum, Jorid Bakken
dc.date.accessioned2023-09-24T13:54:08Z
dc.date.available2023-09-24T13:54:08Z
dc.date.created2023-01-02T21:53:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationNordic Journal of Arts, Culture and Health. 2023, 4 (2), 1-11.en_US
dc.identifier.issn2535-7913
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3091579
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectElevers psykiske helseen_US
dc.subjectStudents' mental healthen_US
dc.subjectTeaterpedagogikken_US
dc.subjectDrama educationen_US
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.subjectUpper secondary schoolen_US
dc.titleThe Drama Space as Companion - Students' Perspectives on Mental Health in Upper Secondary Drama Educationen_US
dc.title.alternativeThe Drama Space as Companion - Students' Perspectives on Mental Health in Upper Secondary Drama Educationen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Teatervitenskap: 172en_US
dc.subject.nsiVDP::Theatre studies: 172en_US
dc.source.pagenumber1-11en_US
dc.source.volume4en_US
dc.source.journalNordic Journal of Arts, Culture and Healthen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.18261/njach.4.2.3
dc.identifier.cristin2099238
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal