dc.contributor.advisor | Furunes, Anne-Karin | |
dc.contributor.advisor | Ahmed, Nabil | |
dc.contributor.author | Mikalsen, Aage A. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T17:19:25Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T17:19:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:135277177:35713917 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3071626 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Følgende masteravhandling er en kritisk refleksjonstekst med utgangspunkt i mine fem år som studerende ved Kunstakademiet i Trondheim, NTNU, og leder frem til min avgang som masterstudent i det internasjonale masterprogrammet Fine Art; gjennom et tiltenkt og senere avblåst prosjekt med kunstnerduo-aliaset Mikalsen & Marhaug, til et soloprosjekt i min egen regi.
Jeg har delt inn avhandlingen i kapitler; første kapittel er en introduksjon til det planlagte duoprosjektet; kapittel to tar for seg bakgrunn og inspirasjon for mitt aktuelle prosjekt; tredje kapittel omhandler prosjektets prosess og utførelse. Til slutt, i fjerde kapittel, kommer refleksjon og konklusjon. | |
dc.description.abstract | The following master's thesis is a critical reflection text based on my five years as a student at Trondheim Academy of Fine Art, NTNU, and leading up to my graduation as a master's student in the international master's program Fine Art; through an intended and later canceled project under the artist duo Mikalsen & Marhaug, leading into a solo project on my own.
I have divided the thesis into chapters; the first chapter is an introduction to the planned duo project; chapter two deals with the background and inspiration for my current project; the third chapter deals with the project's process and execution. Lastly, in the fourth chapter, comes reflection and conclusion. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Alma Mater, gjennom henders helvete | |
dc.type | Master thesis | |