Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
A qualitative study on how to scaffold for collaborative learning in an innovative learning area, a student perspective
Andersen, Trine Højberg
;
Korpås, Guri Sivertsen
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
uniped.45.2.6.pdf (672.8Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3050599
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for fysikk
[2707]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38672]
Originalversjon
UNIPED. 2022, 45 (2), 142-152.
10.18261/uniped.45.2.6
Tidsskrift
UNIPED
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk