Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBrandtsegg, Øyvind
dc.contributor.authorDale, Håkon
dc.date.accessioned2022-09-07T17:21:56Z
dc.date.available2022-09-07T17:21:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:111371439:22387702
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3016399
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractHensikten med mitt masterprosjekt er å skape og implementere lydeffekter i et futuristisk dataspill. Prosjektet er resultatet av et internship hos Riddlebit Software, hvor jeg har gjort lydlig arbeid til spillet Setback. Spillet er et flerspiller førstepersonsskytespill, hvor målet er å overleve hver runde ved å bevege seg inn i en trygg sone. Andre spillere kan fjerne deg fra den trygge sonen ved å skyte på deg, noe som aktiverer et «setback» som plasserer spilleren tilbake til en tidligere posisjon.
dc.description.abstractThe purpose of my master’s project is to create and implement sound effects into a futuristic video game. The project is the result of an internship at Riddlebit Software, where I have done audio work for the game Setback. The game is a multiplayer first-person shooter, where the goal is to survive every round by moving into a safe zone. Other players can remove you from the safe zone by shooting at you, which activates a «setback» which places the player back to an earlier position.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleDesign og implementasjon av lydeffekter i et futuristisk dataspill
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel