Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Sveinung
dc.date.accessioned2015-08-17T12:36:02Z
dc.date.available2015-08-17T12:36:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/297269
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.subjectimpronb_NO
dc.subjectimorivisasjonnb_NO
dc.subjectworkshopnb_NO
dc.subjectspontanitetnb_NO
dc.subjectkreativitetnb_NO
dc.subjectfantasinb_NO
dc.subjectKeith Johnstonenb_NO
dc.subjectimprovisert teaternb_NO
dc.subjectDKSnb_NO
dc.subjectkunnskapsløftetnb_NO
dc.subjectsamspillnb_NO
dc.subjectperformativnb_NO
dc.subjectnarrativnb_NO
dc.subjectkompetansenb_NO
dc.titleImpro-performance - En workshop i meningsfull lek for elever på mellomtrinnet i grunnskolen. Hvordan kan en improworkshop være et erfaringsrom for utvikling av narrativ og performativ kompetanse?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel