"Jeg vil at du skal finne det ut, jeg vil at du skal forske" : en kvalitativ casestudie om en lærers tilrettelegging av undersøkende matematikkundervisning
dc.contributor.author | Nome, Caroline Ørnfjord | |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T06:31:49Z | |
dc.date.available | 2015-07-08T06:31:49Z | |
dc.date.issued | 2015-07-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/286696 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | "Jeg vil at du skal finne det ut, jeg vil at du skal forske" : en kvalitativ casestudie om en lærers tilrettelegging av undersøkende matematikkundervisning | nb_NO |
dc.title.alternative | "I want you to figure it out, I want you to investigate" : a qualitative casestudy on one teacher's facilitation of inquiry based learning in the mathematics classroom | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | iv, 80 s. | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3403]