Tilbakemeldinger på elevers skriftlige prøver - mer enn numeriske resultater? : en liten skala intervensjonsstudie om ulike typer tilbakemeldinger og hvordan de påvirker 8. klasseelevers oppfatninger, følelser, involvering og videre læring i matematikkfaget
dc.contributor.author | Ildstad, Gudrun Berg | |
dc.date.accessioned | 2015-06-24T07:52:37Z | |
dc.date.available | 2015-06-24T07:52:37Z | |
dc.date.issued | 2015-06-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/285528 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Tilbakemeldinger på elevers skriftlige prøver - mer enn numeriske resultater? : en liten skala intervensjonsstudie om ulike typer tilbakemeldinger og hvordan de påvirker 8. klasseelevers oppfatninger, følelser, involvering og videre læring i matematikkfaget | nb_NO |
dc.title.alternative | Feedback on student's written tests - more than numerical results? : a small-scale intervention study about different types of feedback and how they influence 8th graders perceptions, feelings, involvement and learning in mathematics | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | v, 75 s. | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3412]