Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHermansen, Mari
dc.contributor.authorEphithite, Sebastian
dc.contributor.authorHornnæss, Henrik
dc.contributor.authorRøstad, Morten
dc.date.accessioned2021-09-14T16:56:44Z
dc.date.available2021-09-14T16:56:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:77254668:81061327
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2776841
dc.description.abstractI denne rapporten skal vi beskrive vår gjennomgang av hvordan Mangla AS har fått utbytte av sosiale medier gjennom en rekke tiltak. Dette ble gjort for å oppnå et stigende engasjement gjennom Facebook og Instagram ved å analysere potensialet sosiale medier har for en bedrift. Temaer som omhandler rapporten er design, sosiale medier, digital markedsføring, programmering og intervjuer med eksisterende kunder. Våre resultater beskrives med hva vi har gjort, hvilken effekt det har gitt, samt visualisering gjennom statistikk fra innsikt i sosiale medier og dashboard. Målet for denne rapporten er å analysere påvirkningen av sosiale medier, samt øke engasjementet for kunder ved å gjennomføre flere tiltak i butikken. Resultatet av dette arbeidet skal sørge for at flere følger/liker bedriften gjennom sosiale medier.
dc.description.abstractThis report will describe our review of how Mangla AS has benefited from social media through several measures. This was done to achieve greater engagement through Facebook and Instagram and therefore analyze the potential social media has for a business. Topics covered by the report are webdesign, social media, digital marketing, programming and interviews with existing customers. We describe our results with what we have done, what effect it has given, as well as visualization through statistical attachments from social media and dashboards. The aim of this report is to see the impact of social media, how it has helped to increase customer engagement and get more people to follow the station through social media platforms.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleHvordan kan Mangla AS bruke innsikten fra Facebook og Instagram for å engasjere og gi verdi for kundene sine?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel