Show simple item record

dc.contributor.advisorBekken, Gunn Ragnhild
dc.contributor.authorKarlsen, Julie Amalie Aga
dc.date.accessioned2021-09-14T16:14:34Z
dc.date.available2021-09-14T16:14:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:76651034:26415447
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2776675
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgaven har jeg med fokus på modaliteter, design og medieestetikk analysert læringsappene Poio - Learn to Read og Starfall Learn to Read. Jeg har sett på hvordan utformingen av appene har påvirket brukeropplevelsen med hensyn til læring.
dc.description.abstractIn this thesis I have analyzed the educational applications Poio - Learn to Read and Starfall Learn to Read with a focus on modalities, design and media esthetics. I have looked at how the design of the apps has influenced the user experience with regards to learning.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleLæringsspill på iPad – Mediumets påvirkning på brukeropplevelsen
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record