dc.contributor.advisor | Bekken, Gunn Ragnhild | |
dc.contributor.author | Karlsen, Julie Amalie Aga | |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T16:14:34Z | |
dc.date.available | 2021-09-14T16:14:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:76651034:26415447 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2776675 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | I denne oppgaven har jeg med fokus på modaliteter, design og medieestetikk analysert læringsappene Poio - Learn to Read og Starfall Learn to Read. Jeg har sett på hvordan utformingen av appene har påvirket brukeropplevelsen med hensyn til læring. | |
dc.description.abstract | In this thesis I have analyzed the educational applications Poio - Learn to Read and Starfall Learn to Read with a focus on modalities, design and media esthetics. I have looked at how the design of the apps has influenced the user experience with regards to learning. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Læringsspill på iPad – Mediumets påvirkning på brukeropplevelsen | |
dc.type | Bachelor thesis | |