Elevers arbeid med resonnering og bevis - En kvalitativ studie av hva som kjennetegner to elevgrupper på tredjetrinn sitt arbeid med resonnering og bevis
dc.contributor.advisor | Valenta, Anita | |
dc.contributor.author | Rasch, Ingeborg Broback | |
dc.date.accessioned | 2020-12-15T08:10:36Z | |
dc.date.available | 2020-12-15T08:10:36Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2719394 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.title | Elevers arbeid med resonnering og bevis - En kvalitativ studie av hva som kjennetegner to elevgrupper på tredjetrinn sitt arbeid med resonnering og bevis | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3403]