dc.contributor.advisor | Frostad, Per | nb_NO |
dc.contributor.author | Ervik, Elisa Ljøkjell | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:43:12Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:43:12Z | |
dc.date.created | 2014-04-15 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 712522 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/271184 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt | nb_NO |
dc.title | Økt tallforståelse gjennom fokus på strukturerte mengder?: Et kvasi-eksperiment med tre elever i tredje klasse | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 50 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt | nb_NO |