dc.contributor.author | Wanvik, Andrea B. | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:40:46Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:40:46Z | |
dc.date.created | 2011-10-05 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 445777 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/270232 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning | nb_NO |
dc.subject | Physics, Chemistry, Mathematics | en_GB |
dc.subject | Fagdidaktikk | no_NO |
dc.title | Hva ligger bak?: En analyse av de tre realfagstrategiene, "Realfag, naturligvis", "Et felles løft for realfagene" og "Realfag for framtida" | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning | nb_NO |