Show simple item record

dc.contributor.authorRavlo, Grethenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:40:43Z
dc.date.available2014-12-19T14:40:43Z
dc.date.created2011-01-25nb_NO
dc.date.issued2010nb_NO
dc.identifier391488nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/270215
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanningnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleHvilken sammenheng er det mellom elevers prestasjoner på en test i naturfag og formatet til oppgavene?: En sammenligning av resultater oppnådd på lukkede oppgaver (SR) og tilsvarende oppgaver i åpent format (CD)nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanningnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record