dc.contributor.advisor | Franck, Karianne | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Åmot, Ingvild | nb_NO |
dc.contributor.author | Ruud, Malin | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:40:13Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:40:13Z | |
dc.date.created | 2014-10-07 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 753303 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/270120 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Utagerende elever i 1. – 4. klasse: En kvalitativ intervjuundersøkelse av tre læreres erfaringer med utagerende elever | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 62 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |