dc.contributor.advisor | Thorshaug, Arve | nb_NO |
dc.contributor.author | Bjørkheim, Elisabeth | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:57Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:57Z | |
dc.date.created | 2014-08-01 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 735806 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/270008 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Lærerens betydning for elever med innagerende atferd: En kvalitativ studie av hvordan trivsel og læring kan ivaretas for elever med innagerende atferd | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 68 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |