dc.contributor.advisor | Sikko, Svein Arne | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Bremnes, Trygve Sigmund | nb_NO |
dc.contributor.author | Saksvik, Gunnhild Berg | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:50Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:50Z | |
dc.date.created | 2014-07-30 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 735686 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269961 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Det er bare det vi blir tvunget til å gjøre på skolen som jeg sliter med: En fenomenologisk studie av elevers erfaringer med å være i matematikkvansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 76 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |