dc.contributor.advisor | Steinsholt, Kjetil | nb_NO |
dc.contributor.author | Fjørtoft, Birgitte | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:45Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:45Z | |
dc.date.created | 2014-05-20 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 718266 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269936 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | læring | no_NO |
dc.subject | annerledeshet | no_NO |
dc.subject | dekonstruksjon | no_NO |
dc.title | Læring i barnehagen - En gjen-tenkning av læringsbegrepet gjennom en dialog med Jacques Derrida: Om dekonstruksjon, annerledeshet, etikk, ansvar, fornuft og transformasjon | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |