dc.contributor.advisor | Johansen, Kristel Bye | nb_NO |
dc.contributor.author | Frostad, Ingrid Brekke | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:07Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:07Z | |
dc.date.created | 2012-10-16 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 560972 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269665 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Fysisk aktivitet som en alternativ læringsarena: En kvalitativ studie om hvordan lærere i fellesskolen opplever fysisk aktivitet som en tilnærming for å fremme mestring og utvikling av sosial kompetanse for elever med AD/HD | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |