dc.contributor.advisor | Karlsdottir, Ragnheidur | nb_NO |
dc.contributor.author | Volden, Anne Marte | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:23Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:23Z | |
dc.date.created | 2011-04-12 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 410011 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269345 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Lese- og skriveopplæring på 1.trinn: En kvalitativ studie av tre læreres syn på forebygging i lese- og skriveopplæringen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 62 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |